Фрасинюк Наталія Іванівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови

Основні навчальні дисципліни: Порівняльна типологія англійської та української мов, Практика усного та писемного мовлення англійської мови.

Наукова біографія

 2001- Закінчила Камянець-Подільський державний педагогічний  університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю  «Педагогіка і методика середньої освіти, українська мова та література та англійська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та англійської мови та зарубіжної літератури.  

 2005- Закінчила факультет іноземної філології  Камянець-Подільського державного  університету  за  спеціальністю: Педагогіка і методика середньої освіти.  Мова та література (англійська); кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови.

 2013- Закінчила аспірантуру у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка при кафедрі  загального мовознавства та класичної філології за спеціальністю – 10.02.015 «Загальне мовознавство».

 2014- Захистила кандидатську дисертацію «Вербалізація концепту ТЕРПІННЯ в українській, російській та англійській мовах» (10.02.15).

Наукові інтереси: лінгвокультурологія, концептологія, міжкультурна комунікація, методика навчання англійської мови.

h-індекс (google scholar 05.2022) 2

Основні наукові публікації

Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:

1. Фрасинюк Н.І. Мовна та концептуальна картини світу в дослідженнях сучасної лінгвістичної науки. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Випуcк 49. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2019. С. 119-122. http://surl.li/bqcju
2. Фрасинюк Н.І. Концепт ЩАСТЯ у філософській містерії Івана Огієнка « До щастя». Іван Огієнко і сучасна наука та освіта: науковий збірник. Серія філологічна. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. Вип. XVI. С.121-125. http://surl.li/bqckf
3.Фрасинюк Н.І. Гендерні особливості комунікативної поведінки учасників політичного дискурсу. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Випуcк 52. Кам’янець-Подільський : Видавець Панькова А. С, 2020. С. 109-113. http://surl.li/bqbyf
4. Фрасинюк Н.І. Мовні засоби вираження персуазивності у політичному дискурсі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 32. Том 2. С.129-134 http://www.aphn-journal.in.ua/archive/32_2020/part_2/24.pdf
5. Frasynuyk N.I., Svider I.A. Patience: An Introduction to the Concept Wisdom 2(15), 20, P.6- 21.https://wisdomperiodical.com/index.php/wisdom/issue/view/20/20 URL: https://wisdomperiodical.com/index.php/wisdom/article/view/334/242 (WoS)
6. Frasynuyk N.I. Concept, notion, meaning in their relationshipand interaction. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологічна. Журналістика. Том 32 (71) №4. 2021. С.68-72. http://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/4_2021/part_2/14.pdf
7. Frasynuyk N.I. Categories of gender in interaction. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Луцьк: Гельветика. Вип. 1, 2022. C. 185-190. URL: http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/271/258 (у співавторстві)
8. Shakespearean Eptonyms of Biblical Origin. WISDOM, 2023. 25(1), Pp. 178–187. (Web of Science). URL: https://wisdomperiodical.com/index.php/wisdom/article/view/966/578

Навчальні видання та посібники:

Фрасинюк Н. Take English Grammar Easy: Навчально-методичний посібник. Укл. Фрасинюк Наталія.  Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2020. 128 с.

Фрасинюк Н. Порівняльна типологія англійської та української мов: тези лекцій, завдання для семінарських занять, завдання для самостійної роботи, тестові завдання: Навчально-методичний посібник. Укл. Фрасинюк Н.І. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2020. 158 с.

Фрасинюк. Н.I. Contrastive Typology. Its Aims. Basic Notions and Methods. Фондовi лекцiї викладачiв факультету iноземної фiлологiї : [навчальне видання] / За заг. ред. П. Л. Шулик, О. В. Кеби. Частина VIII. Кам’янець-Подiльський : Аксiома, 2021. С.122-130

Фрасинюк Н. Speak English with Pleasure: Навчально-методичний посібник. Укл. Фрасинюк Наталія. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2021. 80 с.

Апробаційні публікації: 

1. Фрасинюк Наталія. Концепт FAMILY LIFE в англомовному художньому дискурсі (на матеріалі роману Девід Лоуренс « Sons and Lovers») Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи : збірник матеріалів ІІI Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (19–20 березня 2020 р.). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. С. 116-121. http://surl.li/bqclp
2. Фрасинюк Н.І. Videos as means of motivation in language learning. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2019. С. 87-89. http://surl.li/bqcls
3. Фрасинюк Н.І. The flipped classroom approach to teaching English. Scientific and pedagogic internship Organization of educational process in the field of philological sciences in Ukraine and EU coutries ; Internship proceedings, August 24 – October 2, 2020. Venice : Izdevnieciba “ Baltija Publishing”, 2020. P. 188 -191.
4. Frasyniuk N. Gamification as a means of increasing motivation at English lessons. Освітній простір XXI ст.: виклики та перспективи : збірник наукових праць Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих вчених і здобувачів вищої освіти (22 квітня 2021р., м. Кам’янець-Подільський). Кам’янець-Подільський : Подільський державний аграрно-технічний університет, 2021.С.236-240
5. Фрасинюк Н.I., Гафiч Н.С. Factors affecting motivation in learning English. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. К: Кам’янець-Подільський національний університет імені Iвана Огієнка, 2021. C. 94-98 http://surl.li/bqcmt
6. Фрасинюк Н.I. Interactive teaching as an effective way of increasing students’ motivation in English learning. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2022. С. 35-38.
7. Фрасинюк Н.I. Прагматичний аспект дослідження лінгвальних засобів у політичному дискурсі. Матеріали Міжвузівської наукової V Інтернет-конференції «Текст і дискурс : когнітивно-комунікативні перспективи», 21-22 березня 2023р. С.86-89.

е-mail: frasynuk@ukr.net


Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури