![]() |
Варфоломеєва Юлія У 2021 р. я отримала магістерський ступінь у Кам’янець-Подільському університеті імені І. Огієнка. Саме тут я здобула викладацькі компетентності, які тепер використовую у роботі зі студентами як викладач англійської та польської мови. Вже пів року як я приєдналася до організації Lifesong, яка організувала мовні курси для українських біженців у Варшаві. Тож я надзвичайно щаслива, що у такий важкий для нашої країни час, можу допомагати людям своїми знаннями бепосередньо. Роки навчання згадуються з особливим теплом та вдячністю. Мені пощастило навчатися у викладачів, які захоплені своєю справою. Їх невпинна праця надихала, а тепер продовжує мотивувати до пошуку шляхів самовдосконалення. КПНУ це не просто красива будівля – це люди, які талановито виконують свою роботу. Тому молоді люди, які прийшли по знання, завжди будуть почувати себе у потрібному та правильному місці.
|
![]() |
Ротар Анастасія
У 2020 році завершилася моя чудова подорож – студентки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Як випускник можу сказати, що університет є тим успішним середовищем, яке забезпечує теоретичне та практичне засвоєння знань у педагогічній сфері. Пам’ятаю як поступово ми знайомилися та прямували до розуміння навчального процесу – від спостереження та аналізу до планування власних уроків та їх проведення. Прикладом справжнього наставника були для нас викладачі кафедри англійської мови та зарубіжної літератури, спостерігаючи ми чітко розуміли, що вчитель не тільки навчає, але й мотивує, заохочує, допомагає та завжди підтримує. Дякуємо за знання, віру у своїх студентів та підтримку навіть після завершення навчання. Бажаю університету перемог та процвітання, викладачам здоров’я та професійного задоволення, усім нам мирного неба!
|
![]() |
Я, Сомик Марина, закінчила Кам‘янець-Подільського національний університет імені Івана Огієнка у 2021 році (магістрант). По завершенню навчання, я не працюю за спеціальністю, але моя робота пов‘язана з іноземними мовами. Уже 2 роки я займаю посаду менеджера проектів у Львівській компаніії Devabit, а саме у сфері локалізацій та перекладів.
Університет допоміг мені підвищити рівень усної та писемної англійської мови, що в данний момент допомагає мені вдало виконувати свої робочі обов‘язки : узгодження умов з зарубіжними клієнтами, дотримання дедлайнів, успішне закриття проектів. Враження від університету двояке, оскільки студентське життя має свої плюси і мінуси, але я вдячна викладачам за їхні знання, які вони хотіли передати, віддачу та старання. Я впевнена, що 4 роки бакалавру та 1,5 роки магістратури не пройшли дарма.
|
![]() |
Денисюк Анна
“Здобувши ступінь магістра у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка (2021р.), я розпочала свою професійну кар’єру у Польщі. Більше 6 місяців я працюю викладачем англійської на мовній платформі TUTLO. Завдячуючи своїй спеціальності, я з легкістю навчаю польськомовних (і не тільки) студентів англійської мови. Це той випадок, коли в роботі я використовую здобуті знання, вдосконалюю свої навички, йду в ногу з часом, просто насолоджуюсь процесом, ну і звісно ж успіхами своїх студентів. |
![]() |
Лісова Владислава
Мене звати Владислава, і мені 23. Минулого року у грудні закінчила Кам‘янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, здобувши ступінь магістра.
Вдячна alma mater та викладачам за знання, безцінний досвід, професіоналізм та любов до іноземних мов. Набуті знання в університеті злегкістю використовую у практичному руслі, спілкуючись із представниками американських страхових щодня. Із приємними спогади згадую університетські роки та активно використовую той багаж знань, який отримала.
Дякую усім та за все!
Alma mater is forever in my heart.
|
![]() |
Колісник Марина Ігорівна
У 2018 році закінчила магістратуру Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка та здобула ступінь “магістр” та професійну кваліфікацію “магістр, філолог, викладач мови (англійської) та зарубіжної літератури”.
Зараз є викладачем ІІ категорії гуманітарних дисциплін у ВСП Кам’янець -Подільському фаховому коледжі НРЗВО Кам‘янець -Подільського державного інституту.
|
![]() |
Мар‘яш Катерина Віталіївна
Здобула кваліфікацію магістра англійської мови у КПНУ імені Івана Огієнка.
Зараз є завідувачем кафедри іноземних мов у міжнародному ліцеї New School of Science. Ми працюємо за програмою Cambridge у різних напрямках : English, Science, Geography, World History, Social studies, English Maths.
Надаю методичну підтримку викладачам, які готові викладати не лише англійську мову, а й інші англомовні науки, які вивчаються у країнах Європи.
|
![]() |
Дзюрик Оксана
У 2008 році отримала диплом бакалавра, у 2022- магістра. Працюю вчителем англійської мови у Корманському НВК,викладаю у 1-11 класах. Дуже подобалося навчатися в університеті, компетентні, ввічливі викладачі, майстри своєї справи. Отримала величезний обсяг знань, які мені знадобилися в моїй роботі. Робота подобається, стараюся дати учням знання, і ,відповідно вже є помітні результати за мою коротку кар’єру у цій сфері. Вважаю, що моїх знань достатньо для навчання учнів даного навчального закладу.
|
“Наші випускники”: цикл зустрічей кафедри англійської мови із філологами-практиками закладів освіти
![]() |
Серед запрошених до участі були Олена Грицайко, випускниця 2018 року; Олеся Годованюк, 2020 рік випуску; Анастасія Посітко, 2019 рік випуску; Наталія Двулят, 2020 рік випуску; Лілія Закренична, 2017 рік випуску; Анна Ільчишина, 2017 рік випуску, із кваліфікацією «Магістр середньої освіти. Мова і література (англійська). Викладач англійської мови і зарубіжної літератури. Вчитель англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури». Організатори зустрічі (завідувач кафедри англійської мови, д.філол.н., проф. Марчишина А.А., гаранти освітньо-професійних програм 014 Середня освіта. Мова і література (англійська) та 014 Середня освіта. Мова і література (англійська, німецька) канд.філол.н., доц. Кришталюк Г.А. та канд.філол.н., доц. Барбанюк О.О.) цікавились, передусім, думкою наших випускників щодо набутих упродовж навчання в університеті компетентностей, фахових вмінь та навичок, які допомогли молодим викладачам реалізуватися у професії. У жвавій дискусії були озвучені побажання випускників, які б могли посприяти більш якісній підготовці фахівців. Йдеться, передусім, про посилення прикладного аспекту, зокрема, включити дисципліну, яка б орієнтувала випускників на працю в певній сфері, розкривала можливості їхньої фахової затребуваності, а також збільшення кількості кредитів на вивчення основного предмету – англійської мови. Зважаючи на сучасні умови освітнього процесу, висловлювались побажання включити окремий модуль у курс з методики навчання іноземних мов чи запровадити в освітній процес окрему дисципліну, яка формує вміння й навички дистанційного навчання й викладання. |
У ході обговорення були висловлені фахові поради щодо змін, яких потребують компоненти ОПП, щоб зробити освітній процес ефективнішим, забезпечити програмні результати навчання згідно з потребами часу. Зокрема, учасники зустрічі переконують, що майбутнім фахівцям-вчителям необхідні ґрунтовні практичні вміння й теоретичні знання з іноземної мови, методики навчання іноземних мов усіх вікових груп учнів, інформаційних технологій навчання, вікової психології, а також мають бути обізнаними з основами надання першої медичної допомоги учням у разі потреби. Зустріч довела, що для підвищення якості ОПП, їх обов’язково потрібно обговорювати. Слова випускників вказують, що удосконалення ОПП і робота науково-педагогічних працівників кафедри англійської мови відбувається у правильному напрямі. У ході дискусії були окреслені можливості подальшої науково-методичної співпраці кафедри англійської мови з випускниками-колегами. |