6 лютого 2024 року у К-ПНУ відбувся конкурс на отримання академічних стипендій від DAAD для студентів усіх спеціальностей. Попередньо написавши мотиваційні листи, на конкурсі пройшли співбесіду, і ми, студенти ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)»,  Юліанна Лендел, академічна група Ang1-B21, і Даніела Ергард, академічна група Ang1-B22, були дуже щасливі побачити, що пройшли відбір і стали учасниками міжнародної академічної мобільності у формі мовного стажування в Гіссенському університетіімені Юстуса Лібеха (м.Гіссен, Німеччина) за дистанційним способом реалізації. Ми розуміли, що це буде нелегкий шлях.

Наступними етапами для нас були вибір дисциплін та підготовка документів. Протягом першого тижня здобувачі освіти долучалися до курсів «Digitale Schreibpraktiken», «Funktionale Grammatik», «Grammatik in Deutsch als Fremd-und Zweitsprache» i «Europäische Lyrik der Gegenwart». І вже з 15.04 успішно розпочали навчання разом з нашими колегами з Німеччини та Італії. Ми продуктивно навчаємося та набираємося нового, неймовірного досвіду. За цей час встигли опрацювати цікаві і сучасні теми, наприклад, на дисципліні «Digitale Schreibpraktiken», разом з лекторами Тетяною КАЛИНЮК та Katrin LEHNEN, заглибилися в тему актуальності штучного інтелекту (ШІ), питання авторства академічних робіт, виконаних за допомогою ШІ, його вплив на навчання та можливості ефективного застосування.

 На дисципліні «Funktionale Grammatik» разом з лекторами Ганною БРАТИЦЯ та Mathilde HENNIG освоюємо поняття речення та текст, вчимося їх аналізувати з різних ракурсів, і, так само,  як і на попередній дисципліні, часто виконуємо групові завдання.

Також у нашому виборі є дисципліна «Europäische Lyrik der Gegenwart», на якій ми опрацювали роботи Філіпа Жакуте, Теда Худжеса… Фігурну поезію, поезію повоєнного періоду. Робота на всіх цих семінарах відбувається онлайн, а матеріали нам попередньо надсилають на віртуальну платформу «Цифровий кампус» stud.ip, де ми готуємося.

Цей неймовірний досвід дає нам можливість інтегруватися в європейський освітній процес і відчути, як то бути студентом у європейському закладі вищої освіти.

Юліанна Лендел, академічна група Ang1-B21

З досвіду участі студентів ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)» у міжнародній академічній мобільності