19 червня 2024 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька) і другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література) долучилися до гостьової лекції «Лідерський потенціал: академічна свобода та емоційний інтелект учителя початкових класів» Валерії Міляєвої, докторки психологічних наук, професорки, тренерки професійно-психологічного тренінгу, фасилітаторки, коуча, тренерки та експертки програми розвитку лідерського потенціалу університетів України (Британська рада), менеджерки проєкту Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging» міжнародної програми TEMPUS (Велика Британія, Литва, Естонія, Фінляндія), «Інноваційний університет та лідерство Фаза III: інновації та відносини з оточенням» (Республіка Польща). Валерія Робертівна розкрила етимологію понять «лідер», «лідерство», «освітнє лідерство», «кризова ситуація», «криза», «стрес» та окреслила переваги кризових ситуацій, розповіла про практику реалізації лідерства в освіті тощо.
Щиро дякуємо за високопрофесійний підхід до проведення пізнавальних лекцій, цікавий та актуальний досвід!

Гостьова лекція «Учительське лідерство: які лідери потрібні сьогодні школі»