З 25 листопада по 13 грудня 2024 року здобувачі 3 курсу факультету іноземної філології, які навчаються за ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)» проходили Навчальну ознайомлювальну педагогічну практику з англійської мови у ліцеях Кам’янця-Подільського. Мета педпрактики – ознайомлення зі специфікою майбутнього фаху, спостереження за індивідуальним стилем педагогічної діяльності досвідчених учителів, отримання первинних професійних умінь і навичок. Студенти поділилися своїми враженнями:
Ністор Ірина:
Я проходила навчальну педагогічну практику з англійської мови у Кам’янець-Подільському ліцеї №3. Це був не лише цікавий, але й надзвичайно корисний досвід. Учні вразили своєю активністю, допитливістю та відкритістю до нового. Вони проявляли зацікавленість у навчанні, брали участь в обговореннях і завжди намагалися виконувати завдання на високому рівні. Особливо приємно було бачити, як їхні очі загоряються, коли їм вдається розібратися з новим матеріалом або вирішити складну задачу. Колектив ліцею також залишив лише хороші враження. Учителі та адміністрація були дуже привітними, завжди готовими підтримати та допомогти, поділитися порадами й досвідом. Атмосфера в закладі спонукала до творчості й бажання працювати. Практика допомогла розвинути багато професійних навичок, таких як планування уроків, управління класом і використання інтерактивних методів навчання. Крім того, це був чудовий шанс побачити реальні умови роботи в школі, зрозуміти, з якими викликами стикається вчитель, і знайти підхід до різних учнів. Загалом це був незабутній досвід, який не лише підтвердив наш вибір професії, а й додав впевненості в тому, що ми зможемо бути успішними педагогами.
Дорофей Луїза:
«Я проходила навчальну ознайомлювальну педагогічну практику в ліцеї «Славутинка» у 8-Б класі. Протягом практики я мала можливість спостерігати за роботою досвідчених педагогів, аналізувати їхні методи викладання та взаємодії з учнями. Це дало змогу глибше зрозуміти специфіку організації навчального процесу, особливості планування уроків та створення сприятливої атмосфери в класі. Загалом, практика залишила в мене багато позитивних вражень і дала розуміння, наскільки важлива та відповідальна професія вчителя. Це був цікавий і корисний крок у моєму навчанні.»
Возняк Олена:
«Моя практика в ліцеї "Славутинка" пройшла дуже цікаво та корисно. Це був чудовий досвід, який дозволив мені краще зрозуміти роботу вчителя та шкільне життя зсередини. Я багато чому навчилася, спостерігаючи за досвідченими педагогами та їх підходом до викладання. Робота з дітьми була особливо цікавою і допомогла мені сформувати професійні компетентності і побачити, як знайти спільну мову з учнями. Ця практика стала для мене важливим етапом у професійному зростанні, а також допомогла впевнитись у виборі майбутньої професії”
Форкун Софія:
«Я мала можливість пройти навчальну ознайомлювальну педагогічну практику у ліцеї «Славутинка». Я спостерігала за уроками англійської та німецької мов та знайомилася з роботою вчителів. Це допомогло мені краще зрозуміти специфіку роботи вчителя. Ліцей залишив приємні враження своєю організацією та дружньою атмосферою. Я впевнена, що отриманий досвід – це важливий етап у моєму професійному розвитку.”
Боришкевич Руслана:
«Під час проходження навчальної ознайомлювальної педагогічної практики в ліцеї “Славутинка” я мала можливість спостерігати за уроками англійської та німецької мов у 7-Б класі. Це був дуже корисний досвід, який дозволив мені побачити реальний процес навчання і взаємодії в класі. Я звернула увагу на різноманітні методи роботи, які використовував учитель для підтримки інтересу учнів та активного залучення їх до уроку. Спостерігаючи за тим, як вчитель адаптує матеріал до потреб учнів, я зрозуміла, наскільки важливо мати гнучкість у підходах до навчання. Цей досвід допоміг мені краще зрозуміти, як будувати ефективний урок і як важливо знаходити підхід до кожного учня для досягнення кращих результатів у навчанні.”