16 -21 березня 2025 року здобувачі 2 курсу факультету іноземної філології, які навчаються за ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)», проходили навчальну психолого-педагогічну практику  у ліцеях Кам’янця-Подільського. Мета навчальної психолого-педагогічної практики — формування компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом ознайомлення їх зі специфікою майбутнього фаху у закладі загальної середньої освіти,  ознайомлення їх з психолого-педагогічними та організаційними умовами освітньої діяльності в закладах освіти. Студенти поділилися враженнями:
Дудіна Софія 
Практика допомогла краще зануритися в процес навчання, подивитися на організацію освітнього процесу з погляду вчителя, провести психологічні спостереження, за допомогою яких можна дослідити поведінку учнів і зрозуміти, як діяти у важких ситуаціях. На практиці ми також познайомилися з сучасними вимогами до інклюзивного навчання.
Романюк Ангеліна  
Я проходила навчальну психолого-педагогічну практику в Кам’янець-Подільському ліцеї №3 у 6-А класі. Цей досвід дозволив спостерігати за навчальним процесом, методами викладання та взаємодією між учнями й учителями. Особливу увагу я звернула на інтерактивні методи, групову роботу та наочність.  
Спостереження показало, що мотивація впливає на активність і дисципліну учнів, а емоційна підтримка й індивідуальний підхід відіграють важливу роль. Практика допомогла розвинути професійні компетентності, навчила аналізувати навчальні ситуації та оцінювати ефективність викладання, ставши цінним досвідом для майбутньої роботи.
Поліщук Діана 
Проходження навчальної психолого-педагогічної практики стало для мене надзвичайно цінним досвідом для як професійного так і для особистісного зростання. Практика дозволила краще зрозуміти особливості педагогічної професії, її виклики та можливості. Завдяки їй я виявила напрямки, над якими варто працювати далі для вдосконалення педагогічної майстерності. Хоч тиждень — це дуже короткий термін для повноцінного занурення у професію, ця практика стала важливим кроком у моєму професійному становленні та дала поштовх для подальшого розвитку педагогічних компетенцій.
Ружицька Вероніка
Я проходила навчально психолого-педагогічну практику у 6-А класі Кам’янець-Подільського ліцею №3. Це був надзвичайно цінний досвід, який дозволив мені краще зрозуміти особливості роботи з учнями середньої школи.
Учні  вразили своєю енергійністю, допитливістю та активністю на уроках. Вони охоче брали участь в обговореннях, працювали в групах і з ентузіазмом виконували різноманітні завдання. Було приємно спостерігати, як вони намагаються знайти правильні відповіді, розв’язують проблемні ситуації та виявляють креативність у виконанні завдань.
Колектив ліцею справив чудове враження. Учителі були відкритими, доброзичливими та завжди готовими допомогти, поділитися досвідом і цінними порадами. Атмосфера у закладі сприяла професійному розвитку й мотивувала до подальшої педагогічної діяльності. Загалом, цей період став важливим етапом у моєму професійному становленні, збагатив мене новими знаннями, вміннями та впевненістю у власних силах. 
Навчальна психолого-педагогічна практика