5 травня 2025 року відбулася звітна конференція за результатами проходження навчальної ознайомлювальної педагогічної практики з англійської мови здобувачів вищої освіти 3 курсу, які навчаються за навчальним планом підготовки здобувачів вищої освіти ступеня вищої освіти бакалавр галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (німецька) предметна спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (німецька) спеціалізація 014.022 Німецька мова і література освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська) (термін навчання – 3 роки 10 місяців), та здобувачів вищої освіти ступеня вищої освіти бакалавр галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (польська) предметна спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (польська) спеціалізація 014.028 Польська мова і література освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (польська, англійська). Керівник з фаху – доцент Тетяна Сторчова.
Здобувачі поділилися набутим досвідом, який вони отримали під час проходження практики: спостерігали, як учителі розвивають у школярів мовні навички та мовленнєві вміння, як ураховують умови студентоцентрованого навчання та особливості учнів, мотивують їх до вивчення іноземної мови; опанували навички планування уроків, створення навчальних матеріалів, вибору ефективних методів і застосування новітніх освітніх технологій. Важливим складником практики, як зауважили студенти, було поглиблене розуміння ролі вчителя в умовах Нової української школи.
Ось декілька відгуків здобувачів-практикантів:
Валерія САВЧЕНКО: ПРАКТИКА У ШКОЛІ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ВАЖЛИВИМ ЕТАПОМ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ЯК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. ПРОТЯГОМ ПРАКТИКИ Я МАЛА МОЖЛИВІСТЬ СПОСТЕРІГАТИ ЗА НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ, ОЗНАЙОМИТИСЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ, ФОРМАМИ І МЕТОДАМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ, А ТАКОЖ З ОРГАНІЗАЦІЄЮ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ ЗАГАЛОМ. ОСОБЛИВО ЦІННИМ БУЛО ВІДВІДУВАННЯ УРОКІВ, ПІД ЧАС ЯКИХ Я ЗМОГЛА ПОБАЧИТИ, ЯК НА ПРАКТИЦІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ, ВИВЧЕНІ У ТЕОРЕТИЧНОМУ КУРСІ. ЗАГАЛОМ, ПРАКТИКА ДОПОМОГЛА МЕНІ КРАЩЕ УСВІДОМИТИ РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА НАДИХНУЛА НА ПОДАЛЬШЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ СВОЇХ ЗНАНЬ І НАВИЧОК.
Вікторія НОВАК: НАВЧАЛЬНО-ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 7В КЛАСІ СТАЛА ВАЖЛИВИМ ЕТАПОМ МОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ. Я МАЛА МОЖЛИВІСТЬ СПОСТЕРІГАТИ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ, АНАЛІЗУВАТИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ТА ВЗАЄМОДІЮ З УЧНЯМИ. УЧНІ ПРОЯВЛЯЛИ ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ, АКТИВНО ПРАЦЮВАЛИ В ГРУПАХ ТА З ЕНТУЗІАЗМОМ ВИКОНУВАЛИ ЗАВДАННЯ. ОСОБЛИВО ПРИЄМНО БУЛО БАЧИТИ ЇХНІЙ ПРОГРЕС ТА БАЖАННЯ ВИВЧАТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ. ЦЕЙ ДОСВІД ДОПОМІГ МЕНІ КРАЩЕ ЗРОЗУМІТИ ВАЖЛИВІСТЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ, ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ ТА СТВОРЕННЯ КОМФОРТНОЇ АТМОСФЕРИ ДЛЯ УЧНІВ.