Навчальна ознайомлювальна педагогічна практика є важливим етапом професійної підготовки майбутніх учителів. Основною її метою є не лише формування фахових компетентностей, а й усвідомлення значущості отриманих у процесі теоретичного навчання знань для реалізації практичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. 7-18 квітня 2025 року здобувачі академічної групи Ang1-B 22 під час проходження навчальної практики з німецької мови на базі Кам’янець- Подільського ліцею №9 імені А. М. Трояна, ліцею «Славутинка» та ліцею №3 ознайомилися з особливостями організації освітнього процесу в сучасному ліцеї, вивчили структуру, специфіку й основні напрями діяльності педагогічного колективу. Особливу увагу було приділено спостереженню за методикою викладання німецької мови, підходами до формування мовленнєвих навичок учнів та способами їх мотивації до вивчення іноземної мови. Практика сприяла формуванню професійних умінь і навичок, таких як планування та аналіз уроків, розробка навчально-методичних матеріалів, відбір ефективних форм і методів навчання, а також застосування елементів інноваційних освітніх технологій. Було поглиблено розуміння концепцій компетентнісного та особистісно орієнтованого підходів в освіті, що є необхідним у контексті реформування освітньої галузі в Україні. Важливою складовою практики стало особистісне професійне самоствердження, розвиток творчої ініціативи, здатності до рефлексії та самовдосконалення. Робота в реальному освітньому середовищі сприяла утвердженню нашого свідомого вибору професії вчителя німецької мови, а також формуванню мотивації до подальшого професійного навчання. Отже, навчально-ознайомлювальна практика стала вагомим чинником інтеграції теоретичних знань і практичних умінь, забезпечила умови для розвитку професійної компетентності, педагогічного мислення, креативності та готовності до викладання в сучасній школі. Досвід, набутий упродовж практики, є цінним внеском у професійне становлення майбутніх педагогів.

Навчальна ознайомлювальна педагогічна практика з німецької мови