Одним із завдань виробничої педагогічної практики магістрантів упродовж другого року навчання є проведення індивідуальних досліджень. Тому цьогоріч здобувачі освіти другого (магістерського) рівня ОПП «Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)», після завершення виробничої педагогічної практики, обговорили з викладачами кафедри англійської мови  виконання індивідуальних дослідницьких завдань, які вони представили у вигляді доповідей. Зокрема, практиканти вивчали таку наукову тематику: «Посилення мотивації вивчення граматики за допомогою ігрових технологій» (О.Самар); «Використання цифрових технологій для розвитку візуальної грамотності» (В.Овчарук); «Аналіз стратегій та вправ для вивчення словникового запасу в контексті» (К.Грицькова); «Визначення проблем, з якими зіштовхуються учні у розвитку продуктивних навичок» (В.Дворянова); «Віртуальні ice-breakers аctivities та їх роль у навчанні англійської мови» (К.Пентюк); «Метод проєктів як засіб розвиту критичного мислення старшокласників» (В.Боднарук); «Особливості оцінювання умінь учнів у сприйманні на слух та читанні за встановленими критеріями» (Д.Ігнат); «Визначення проблем, які виникають в учнів під час формування у них рецептивних умінь» (В.Ігнат); «»Аналіз використання засобів навчання на уроках англійської мови у старших класах» (А.Сопурко). Студентам рекомендовано на основі проведених досліджень підготувати доповіді на методичну конференцію, яку регулярно проводить кафедра англійської мови.

Обговорення індивідуальних досліджень