Фрасинюк Наталія Іванівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови
Основні навчальні дисципліни: Порівняльна типологія англійської та української мов, Практика усного та писемного мовлення англійської мови.
Наукова біографія
2001- Закінчила Камянець-Подільський державний педагогічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти, українська мова та література та англійська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та англійської мови та зарубіжної літератури.
2005- Закінчила факультет іноземної філології Камянець-Подільського державного університету за спеціальністю: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська); кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови.
2013- Закінчила аспірантуру у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка при кафедрі загального мовознавства та класичної філології за спеціальністю – 10.02.015 «Загальне мовознавство».
2014- Захистила кандидатську дисертацію «Вербалізація концепту ТЕРПІННЯ в українській, російській та англійській мовах» (10.02.15).
Наукові інтереси: лінгвокультурологія, концептологія, міжкультурна комунікація, методика навчання англійської мови.
h-індекс (google scholar 05.2022) | 2 |
Основні наукові публікації
Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
1. Фрасинюк Н.І. Мовна та концептуальна картини світу в дослідженнях сучасної лінгвістичної науки. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Випуcк 49. Кам’янець-Подільський. Аксіома. 2019. С. 119-122.
2. Фрасинюк Н.І. Концепт ЩАСТЯ у філософській містерії Івана Огієнка « До щастя». Іван Огієнко і сучасна наука та освіта: науковий збірник. Серія філологічна. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2019. Вип. XVI. С.121-125.
3.Фрасинюк Н.І. Гендерні особливості комунікативної поведінки учасників політичного дискурсу. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Вип. 52. Кам’янець-Подільський. 2020. С. 109-113.
4. Фрасинюк Н.І. Мовні засоби вираження персуазивності у політичному дискурсі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 32. Том 2. С.129-134
5. Frasynuyk N.I., Svider I.A. Patience: An Introduction to the Concept Wisdom 2(15), 20, P.6- 21. Scopus, Web of Science
6. Frasynuyk N.I. Concept, notion, meaning in their relationship and interaction. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологічна. Журналістика. 2021.Том 32 (71) №4. С.68-72.
7. Frasynuyk N.I. Categories of gender in interaction. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Луцьк: Гельветика. 2022. Вип. 1, C. 185-190.
8. Frasynuyk N.I. Shakespearean Eptonyms of Biblical Origin. WISDOM, 2023. 25(1), Pp. 178–187. Scopus, Web of Science
Навчальні видання та посібники:
1.Фрасинюк Н. Take English Grammar Easy: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2020. 128 с.
2.Фрасинюк Н. Порівняльна типологія англійської та української мов: тези лекцій, завдання для семінарських занять, завдання для самостійної роботи, тестові завдання: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2020. 158 с.
3.Фрасинюк. Н.I. Contrastive Typology. Its Aims. Basic Notions and Methods. Фондовi лекцiї викладачiв факультету iноземної фiлологiї : [навчальне видання] / За заг. ред. П. Л. Шулик, О. В. Кеби. Частина VIII. Кам’янець-Подiльський : Аксiома, 2021. С.122-130
4.Фрасинюк Н. Speak English with Pleasure: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня Рута», 2021. 80 с.
Апробаційні публікації:
1. Фрасинюк Наталія. Концепт FAMILY LIFE в англомовному художньому дискурсі (на матеріалі роману Девід Лоуренс «Sons and Lovers») Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи : збірник матеріалів ІІI Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (19–20 березня 2020 р.). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. С. 116-121.
2. Фрасинюк Н.І. Videos as means of motivation in language learning. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2019. С. 87-89.
3. Фрасинюк Н.І. The flipped classroom approach to teaching English. Scientific and pedagogic internship Organization of educational process in the field of philological sciences in Ukraine and EU coutries ; Internship proceedings, August 24 – October 2, 2020. Venice : Izdevnieciba “ Baltija Publishing”, 2020. P. 188 -191.
4. Frasyniuk N. Gamification as a means of increasing motivation at English lessons. Освітній простір XXI ст.: виклики та перспективи: збірник наукових праць Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих вчених і здобувачів вищої освіти (22 квітня 2021р., м. Кам’янець-Подільський). Кам’янець-Подільський: Подільський державний аграрно-технічний університет, 2021.С.236-240
5. Фрасинюк Н.I., Гафiч Н.С. Factors affecting motivation in learning English. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. Кам’янець-Подільський національний університет імені Iвана Огієнка, 2021. C. 94-98
6. Фрасинюк Н.I. Interactive teaching as an effective way of increasing students’ motivation in English learning. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2022. С. 35-38.
7. Фрасинюк Н.I. Прагматичний аспект дослідження лінгвальних засобів у політичному дискурсі. Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи. 21-22 березня 2023р. С.86-89.
е-mail: frasynuk@ukr.net
Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури |
|||||