Сторчова Тетяна Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови.

Основні навчальні дисципліни: латинська мова, методика навчання англійської мови, методика навчання англійської мови у профільній середній школі та закладі вищої освіти, біологічна латина.

Наукові інтереси: методика навчання класичних мов, методика навчання сучасних мов.

Наукова біографія: 2003 рік – закінчила Кам’янець-Подільський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)». Захистила магістерську роботу на тему:
«Латинські афіксальні елементи в системі англійського словотвору».
Стаж роботи у закладах загальної середньої освіти на посаді вчителя англійської мови– 13 років.
2013 рік – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему «Методика навчання майбутніх філологів системи перфекта латинської мови» зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (класичні мови), науковий керівник – В’ячеслав Шовковий, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2015 рік – присвоєно вчене звання доцента кафедри англійської мови. Від 2015 року є членом спеціалізованої вченої ради К26.001.49 Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Список наукових та навчально-методичних праць нараховує 70 позицій.
Учасниця міжнародних, всеукраїнських, регіональних конференцій, тренінгів, семінарів, програм підвищення кваліфікації тощо.
2019 р. – «Шкільний учитель нового покоління». Звіт про результати оцінювання проєкту Британської Ради в Україні;
2018 р. – Міжнародна інформаційно-практична конференція «Учителі нового покоління: секрети успіху» (сертифікат);
2018 – Cambridge Assessment English «Teaching Knowledge Test» (сертифікат);
2019 – Учасниця програми Еразмус+ КА107 у Католицькому університеті міста Рожумберок (Словаччина).

Учасниця другого циклу Програми вдосконалення викладання у вищій школі України (2021-2022 рр) від Британської Ради у партнерстві із Інститутом вищої освіти НАПН України та Advance HE (Велика Британія) за підтримки МОН України та НАЗЯВО.

Учасниця проєкту Multiplication Training for Higher Education Administrators in Ukraine (THEA Ukraine X), 2023

h-індекс (google scholar 05.2022) 2

Основні наукові публікації

Монографії:

Т. Сторчова, Г. Бесарабчук, Н. Мєлєкєсцева, А. Хоптяр Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка: пошановуючи академічні традиції, розвиваємо інновації. Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика : монографія / [Калашнікова С., Базелюк Н., Базелюк О. та ін.] ; за наук. ред. С. Калашнікової. Київ : Інститут вищої освіти НАПН України. 255 с.

Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:

Сторчова Т.В. Gender in English Language Education: the perspectives of teaching strategies. Молодь і ринок. 2021. №7-8 (193-194)  C. 78-84.

Морська Л., Сторчова Т. Challenges in creativity definition and measurement: educational implications. Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць. 2023. Вип. 35 (2−2023). Київ: Міленіум.  С. 75-83 

Сторчова Т. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні майбутніх філологів латинської мови. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. 2022. Вип. 33  Київ: Міленіум,  С. 155-167

Бахмат Н., Сторчова Т., Мєлєкєсцева Н., Моцик Р., Братиця Г. Сучасні тенденції розвитку цифрової компетентності майбутніх учителів: європейський досвід. Академічні візії. Львівський університет бізнесу та права. 2023. Вип. 15

Бахмат Н., Сторчова Т. Організація освітньої діяльності учнів закладів загальної середньої освіти: психолого-педагогічний аспект. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. 2023. Вип. 34.  Київ: Міленіум,  С. 111-121

 

Апробаційні публікації: 

1. Classroom management in teaching training course. Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів, аспірантів : у 3-х томах. К-П: К-ПНУ імені Івана Огієнка. 2019. Вип. 17. С. 52-53.
2. Classroom observation in the Pre-service Education of English Teachers. Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів, аспірантів : у 3-х томах. К-П : К-ПНУ імені Івана Огієнка. 2020. Вип. 19. Т. 3. С. 47-48.

3. Assessment in Foreign Language Teaching. Фондові лекції викладачів факультету іноземної філології. Частина 8. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2020. C. 87-97.

4. Motivation as a gatekeeper to language learning. Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України: матеріали ХІ Регіональної науково-практичної конференції, 7 грудня 2022 року, м. Кам’янець-Подільський [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. C. 33-35

5.Цифрова компетентність вчителя англійської мови: європейський досвід. Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів, аспірантів : у 3-х томах. К-П : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2023. Вип. 22 С. 175-178

 


Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури