Перша практика у школі

Навчання в університеті обов’язково передбачає практичну підготовку. Цього року студенти 4 курсу спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська)  мали змогу спробувати себе у ролі вчителів, перевірити свої знання англійської мови і застосовувати методичні навички проведення уроків.

Своїми враженнями діляться студентки академічної групи Ang 2-B16 Годик Богдана, Блаженець Катерина, Брайчук Тетяна і Колодій Юлія: «Ми дуже раді, що нам пощастило проходити практику у школі-інтернаті I-III ступенів «Славутинка».

Там працюють дивовижні вчителі, які виконують свою роботу на всі 100%. Сьогодні ніхто не буде сперечатися з тим, що майбутнє освіти за сучасними інформаційними технологіями. І тому ми сміливо можемо сказати, що учням школи-інтернату дуже  пощастило, адже в «Славутинці» – найкращі в місті навчально-комп’ютерні комплекси, інтерактивні дошки, якісний Wi-Fi, одним словом, усі умови для того, аби учні розвивалися та навчалися.

Ми дуже хвилювалися перед початком виробничої практики. Але, на щастя, нас тепло прийняли та все детально розказували та підтримували протягом нашої практики вчителі, яким ми щиро вдячні! Також, нам пощастило потрапити на тиждень англійської мови. Мегалепбуки, конкурси, квести, захоплені ігри та цікаві завдання – усе на честь улюбленої English language. Ми долучились до створення прекрасних lapbooks, які складалися з різних тем: 6-й клас – «Statue of Liberty» (практикантка Колодій Юлія), 8-й – «Disney» (практикантка Годик Богдана). До речі, діти у «Славутинці»  мали уроки разом із native speaker волонтером

Корпусу Миру – Oliver Rodenbaugh. Практикантки Брайчук Тетяна та Блаженець Катерина мали змогу проводити уроки у 5-а класі разом із Олівер. Це був надзвичайний досвід партнерського навчання.

Ні для кого не секрет, що учні обожнюють ігри. У школі ми відкрили цікаву для нас платформу для навчання Learningaps, яку активно використовують на уроках та від яку діти дуже люблять. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їхнього пізнавального інтересу. Це просто знахідка для вчителів! Ми також активно використовували цей додаток у процесі навчання та створювали різноманітні вправи з англійської та німецької мови, зарубіжної літератури».

Перша практика у школі