31 жовтня відбулася науково-методична конференція здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Магістри групи Ang1-M21 представили результати виконання індивідуальних завдань з методики навчання англійської мови, проведених під час проходження ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Студенти виконали індивідуальні дослідження на актуальну тематику. Зокрема, за результатами дослідження використання ІКТ у навчанні англійської мови Анастасія Смеречинська та Анастасія Конопельнюк презентували матеріали з використанням платформ Jamboard, Wordwall, Quizlet, Mentimeter, LearningApps та ін., Галина Гаврилюк та Олена Беспала дослідили проблему навчання лексичного та граматичного матеріалу в контексті, Олександр Бадьорко довів необхідність добору навчальних матеріалів, у т.ч. Інтернет ресурсів, для навчання учнів з різними навчальними потребами, Андрій Дубінський вивчив проблему навчання учнів з особливими потребами, Лана Рогаль повідомила про атрибути й методичні аспекти дистанційного навчання, Василь Жмендак довів необхідність комбінування класичних та інноваційних засобів навчання, Ганна Тимошенко дослідила питання розвитку автономії учнів у вивченні АМ.
Студенти не тільки захоплено розповідали про проведення досліджень упродовж практики, але й жваво дискутували, виявляючи інтерес до вивченої одногрупниками проблематики. Присутні на конференції керівники практики доценти О.І.Главацька й О.В.Галайбіда, завідувач кафедри англійської мови А.А.Марчишина схвально відгукнулись про перший досвід проведення методичної студентської конференції, належний рівень підготовки досліджень та їх презентування, доцільність включення дослідницьких завдань до програми виробничої педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.