З 11 березня по 22 березня 2024 року, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, студенти 2 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) пройшли навчальну психолого-педагогічну практику. Базами практики стали Кам`янець- Подільський ліцей № 3 та Кам'янець-Подільський ліцей № 15. Керівниками практики були призначені Геннадій Бесарабчук, завідувач, доцент кафедри педагогіки та управління mнавчальним закладом, кандидат педагогічних наук; Наталія Дідик, доцент кафедри психології освіти, кандидат психологічних наук.
Мета педпрактики: формування компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом ознайомлення їх зі специфікою майбутнього фаху для застосування в практиці організації освітнього процесу з учнівським колективом у закладах загальної середньої освіти. За час проходження практики студенти провели спостереження та проаналізували взаємодію вчителя та учня; спостерігали за навчально-пізнавальними інтересами учнів під час уроку, процесом навчання на уроці, за процесом засвоєння здобувачами освіти знань, вмінь і навичок на уроці, за реалізацією принципів та методів навчання на уроці; вивчали організованість учнів під час уроку.
Проходження практики забезпечило ознайомлення з сучасними технологіями освітньої діяльності, її психолого-педагогічними та організаційними умовами в закладі освіти та інноваційним педагогічнім досвідом. Навчилась проводити психолого-педагогічне спостереження, працювати в команді, збирати необхідну інформацію, проводити відповідний аналіз.
На звітній конференції здобувачі освіти у виступах обговорили здобутки і труднощі практики та свої власні враження. Студенти зрозуміли, як в складних умовах воєнного стану, постійних тривог, які освітні та виховні проблеми повинні бути вирішені перш за все; про цінний практичний досвід, який вони отримали; зміцнили свої знання про педагогіку, вікову та загальну психологію і намагалися ефективно взаємодіяти з учнями з особливими потребами. На думку студентів, яку вони висловили в анкетах і звітах, практика посприяла розвитку професійно-значущих якостей, усвідомленню необхідності самоосвіти та самовиховання, подальшого творчого і професійного зростання.
Проходження психолого-педагогічної практики