Виробнича практика – це відповідальний і складний етап у процесі навчання та здобуття омріяного фаху. Особливо ж – коли цей вид практики запроваджується вперше, який і для керівників, і для практикантів є своєрідним викликом. Проте тим більшим є задоволення від його успішного завершення.

Здобувачі освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта. Англійська мова і зарубіжна література» із завданнями практики впоралися. Наскільки вдалим видався цей досвід, було обговорено 15 червня 2022 р. на спільному засіданні керівників баз практики, керівників практики від університету та, звичайно, студентів. Щира розмова мала на меті висвітлити недоліки й підкреслити переваги виробничої практики магістрів у закладах загальної середньої освіти, врахувати пропозиції та вилучити завдання, що не сприяють формуванню фахових компетентностей. Зокрема, наші гості, представники базових шкіл для проходження виробничої практики здобувачів освіти факультету іноземної філології Євчук Оксана Володимирівна (НВК № 9 ім. А.М.Трояна, заступник директора з іноземних мов, вчитель англійської мови), Марчишина Алла Миколаївна (НВК № 3, заступник директора з виховної роботи, вчитель англійської мови), Польова Світлана Володимирівна (ліцей «Славутинка», вчитель англійської мови), наголосили на важливості методичної й практичної підготовки практикантів до роботи за системою НУШ, порекомендували ознайомитися з платформами й ресурсами, які використовуються у сучасній школі під час навчання за дистанційною формою. Було приємно почути позитивні відгуки керівників від баз практики про магістрантів, їхнє активне залучення у вир шкільного навчання в онлайн-режимі. Керівники практики від університету (доценти О.В.Галайбіда, О.І.Главацька, Т.В.Сторчова) підтвердили потребу коригування змісту програми виробничої практики відповідно до сучасних шкільних реалій. Студенти, зі свого боку, висловилися за скорочення обсягу звітної
документації.

Усі присутні визнали результативність та незаперечну користь такого формату співпраці, який дозволяє об’єднати усі зацікавлені сторони задля спільної мети – формування високопрофесійного фахівця.

Обговорення результатів практики зі стейкхолдерами