 На сьогодні існує тенденція розглядати навколишній світ як єдину систему, де екологічні, соціальні та економічні загострення стають ознакою нового часу і ставлять перед академічним світом нові завдання, які можуть бути вирішені лише sinergo, окреслюючись у міждисциплінарних дослідженнях. Так, 28 лютого старшим викладачем кафедри англійської мови Іриною КАЗИМІР була проведена методична студія, на якій вчителі англійської мови Кам’янець-Подільського ліцею “Славутинка” були ознайомлені з новітньою дидактичною методикою із залученням контекстно-мовного інтегративного навчання (CLIL). Учасники заходу вивчали явище скафолдингу в межах когнітивних та метакогнітивних навичок. Робота методичної студії була проведена у вигляді лекції з елементами зворотнього зв’язку, а підсумок – у формі круглого столу, під час якого учасники обмінювалися думками та враженнями.
На сьогодні існує тенденція розглядати навколишній світ як єдину систему, де екологічні, соціальні та економічні загострення стають ознакою нового часу і ставлять перед академічним світом нові завдання, які можуть бути вирішені лише sinergo, окреслюючись у міждисциплінарних дослідженнях. Так, 28 лютого старшим викладачем кафедри англійської мови Іриною КАЗИМІР була проведена методична студія, на якій вчителі англійської мови Кам’янець-Подільського ліцею “Славутинка” були ознайомлені з новітньою дидактичною методикою із залученням контекстно-мовного інтегративного навчання (CLIL). Учасники заходу вивчали явище скафолдингу в межах когнітивних та метакогнітивних навичок. Робота методичної студії була проведена у вигляді лекції з елементами зворотнього зв’язку, а підсумок – у формі круглого столу, під час якого учасники обмінювалися думками та враженнями.
 
 
