11.12.2023 відбулася звітна конференція за результатами проходження НАВЧАЛЬНОЇ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ здобувачів спеціальності  014 Середня освіта (Мова і література (англійська) денної форми навчання групи Ang1-B21. 
Конференція була насиченою та пройшла надзвичайно продуктивно.  Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями та досвідом, отриманим у період практики.

На практиці у школі мені вдалося глибше розібратися з методиками викладання та спілкування з учнями. Вчителі були доброзичливі та завжди готові допомогти, що створювало позитивну атмосферу для навчання. А позитив учнів дарував гарний настрій (Анастасія Лижнюк)

Я проходила практику у ліцеї номер 8, в 5-б, хочу сказати, що дуже задоволена, діти були дуже щирі та кмітливі! Вчитель англійської мови вигадувала дуже круті інтерактиви. Часу заняття досить мало, всього 45 хвилин, , вчителька проводила справді активні вправи, котрі допомагали повторити словник та розмʼятися. Також вдалося відвідати урок математики, і я побачила, на скільки діти інакші з іншим вчителем та предметом! Зробила багато висновків та практичних нотаток, таких як вправи цікаві, робота з дітьми, необхідність різноманіття та повторення. Практика для мене була дуже корисна, повністю задоволена! (Юліанна Лендел)

Я проходила практику у ліцеї номер 8, в 6-б класі, Відвіданими уроками дуже задоволена. Вчитель англійської мови вигадувала  цікаві інтерактивні завдання для учнів, усім було цікаво, мені також. Часу заняття досить мало, всього 45 хвилин, але вчителька не пропустила жодного важливого етапу уроку. Завдяки вивченому матеріалу в університеті мені було легко аналізувати уроки і роботу вчителя, щоб набути фахові навички. Практика була для мене пізнавальною. Я повністю задоволена! (Даря Мястковська)

Я проходила навчальну ознайомлювальну педагогічну практику в Камʼянець-Подільському ліцеї 3. Ці три тижні були неймовірно захоплюючими. Саме на цій практиці я переконалась, наскільки важка обрана мною професія, проте важлива. Спостерігаючи за досвідом вчителів, я змогла знайти багато нових методів і підходів до викладання, зрозуміла наскільки важлива мотивація для навчання дітей. У мене була змога провести фрагменти уроків, що дало мені поштовх зануритись в роботу вчителя ще більше. Вкотре переконалась, що практика є невідʼємною складовою підготовки кваліфікованого вчителя  (Катерина Богович)

Ми проходили практику у Кам’янець-Подільському ліцеї № 15. Практика пройшла дуже швидко та була насиченою. Було цікаво спостерігати за роботою викладачів та навчальним процесом у школі. Після курсу методики викладання англійської мови, ми могли аналізувати уроки з погляду вчителя. Ми мали змогу відвідати уроки англійської мови у різних класах. Завдяки цьому ми змогли побачити, як застосовується різні методи та підходи на уроках з різними віковими категоріями дітей. Цей досвід був надзвичайно корисним та важливим для подальшого розвитку нашої професійної майстерності. (Анжеліка Старицька)

Студенти мали змогу побачити та проаналізувати навчальний процес у ролі майбутніх учителів. Це дало їм можливість застосовувати знання, здобуті під час вивчення навчальних дисциплін в університеті.
Здобувачі вищої освіти розповідали як проходили заняття, що їм сподобалось, а чого б хотілося додати. Після проходження курсу методики викладання англійської мови, вони чітко визначали та аналізували етапи уроку та особливості їх планування, режими взаємодії вчителя та учнів, варіативність ролей вчителя та типи учнів на уроках. Ця практика допомогла студентам поглибити свої знання та вміння, здобуті на заняттях в університеті.
Студенти отримали незабутній досвід та розвинули творчій підхід до педагогічної діяльності. За підсумками практики студенти заповнили анкету. 

Звітна конференція за результатами проходження НАВЧАЛЬНОЇ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ